Közérdekű adatokÁLTALÁNOS KÖZZÉTÉTELI LISTA

ÁLTALÁNOS KÖZZÉTÉTELI LISTA

2011. évi CXII törvény Közérdekű adatok közzététele
Közérdekű adatok közzétételi és közérdekű adatok megismerésére irányuló kérelmek intézésének belső szabályzata.

I. Szervezeti személyzeti adatok

1. Elérhetőség

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros
2400 Dunaújváros, Korányi Sándor utca 4-6.
Tel.: 06 (25) 550-550
Fax: 06 (25) 413-640
Honlap: www.pantaleon.hu

Ügyfélszolgálat (információ, szakrendelés előjegyzés):
Telefonon munkanapokon 7-18 óráig: +36 25 550-560,
személyesen az információs pultoknál (kórház, rendelőintézet, KTT) munkanapokon 7-15 óráig

Ügyfélkapcsolati vezető:
Lalák Gabriella
kommunikációs és marketing osztályvezető
telefon: +36 25 550-163,
e-mail: lalakg@pantaleon.hu

Pénztár nyitvatartási idő:
Hétfőtől csütörtökig 8:30 - 11:30 és 12:30 - 14:30
Pénteken 8:30 - 11:30 és 12:30 - 14:00

Tekintse meg osztályainkat.
Tekintse meg diagnosztikai részlegeinket.
Tekintse meg szakrendeléseinket.

2. Szervezeti felépítés

Szent Pantaleon Kórház - Rendelőintézet Dunaújváros - Szervezeti felépítés

3. Vezetők és elérhetőségeik

Tekintse meg szervezeti egységeink vezetőinek elérhetőségét itt

4. Alapítványok

Kórházunk alapítványai (itt)


II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok

1. Alaptevékenységre vonatkozó szabályzat

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros -
Szervezeti és Működési Szabályzat

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros -
[ARCHÍV] - Szervezeti és Működési Szabályzat
Utolsó módosítás: 2021.09.30.

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros -
Intézményünk Alapító okirata

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros -
[ARCHÍV] - Intézményünk Alapító okirata Utolsó módosítás: 2021.05.06.

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros -
Az intézmény feladatát, hatáskörét, alaptevékenységét meghatározó jogszabályok

Tekintse meg szakrendeléseinket (itt)

2. Fizetős szolgáltatásaink

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - TÉRÍTÉSI DÍJ SZABÁLYZAT (a térítési díj ellenében igényben vehető egészségügyi szolgáltatások térítési díjairól)

[ARCHÍV] - TÉRÍTÉSI DÍJ SZABÁLYZAT [PDF] Utolsó módosítás: 2021.11.02.

Pénztár nyitvatartási idő:
Hétfőtől csütörtökig 8:30 - 11:30 és 12:30 - 14:30
Pénteken 8:30 - 11:30 és 12:30 - 14:00

3. A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai, a közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei

Az egészségügyi adatok nyilvántartása és annak kiadása szigorú szabályokhoz kötötten működik, a titoktartás és a betegjogok védelme érdekében.
Orvos-igazgatói titkárságon 06-25 550-300-as telefonszámon, vagy orvosigazgato@pantaleon.hu email címen, kérem egyeztessen) lehet kérni az adatok másolati példányának kiadását.
A 1997. évi CLIV tv. 24.§ előírja, hogy a beteg jogosult a rávonatkozó egészségügyi adatok megismerésére, és azokról saját költségére másolatot kaphat.

Költségek:

  • oldalanként egységesen 100 Ft/oldal,
  • teljes egészségügyi dokumentáció másolata 5.000,- Ft,
  • CT, MR, UH, RTG felvételek CD/DVD írása 700,- Ft/db

Pénztár nyitvatartási idő:
Hétfőtől csütörtökig 8:30 - 11:30 és 12:30 - 14:30
Pénteken 8:30 - 11:30 és 12:30 - 14:00

Adatbázisok: Adatbázisok [PDF]

4. Alaptevékenységgel kapcsolatos ellenőrzések

5. Nyilvánosság, külső kommunikáció

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Információs és kommunikációs szabályzat [PDF]

[ARCHÍV] - Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Információs és kommunikációs szabályzat [PDF] | Utolsó módosítás: 2021.01.12.

6. Közérdekű adatokkal kapcsolatos statisztikai adatszolgáltatás

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Közérdekű adatmegkeresés statisztika [PDF]

7. Közérdekű adatok hasznosítása

A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek - intézményünk esetében nem releváns


III. Gazdálkodási adatok

1. Éves költségvetés

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves költségvetés - 2022 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves költségvetés 1 - 2021 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves költségvetés 2 - 2020 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves költségvetés 1 - 2020 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves költségvetés 2 - 2019 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves költségvetés 1 - 2019 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Költségvetés - 2018 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Költségvetés - 2017 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Költségvetés - 2016 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Költségvetés - 2015 [PDF]

2. Éves költségvetési beszámoló

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2020 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2019 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2018 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2017 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2016 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2015 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2014 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2013 [PDF]

Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2012 [PDF]

3. Foglalkoztatottak létszámadatai, személyi juttatásai

Engedélyezett létszám munkaköri csoportonként:

  • Orvos: 135
  • Egyéb egyetemi: 11
  • Szakdolgozó: 619
  • Ügyviteli: 90
  • Fizikai: 98
  • Összesen: 953

Személyi juttatások

4. Gazdasági statisztika

Gazdasági statisztika - 2021 [PDF]

Gazdasági statisztika - 2020 [PDF]

Gazdasági statisztika - 2019 [PDF]

Gazdasági statisztika - 2018 [PDF]

Gazdasági statisztika - 2017 [PDF]

Gazdasági statisztika - 2016 [PDF]

Gazdasági statisztika - 2015 [PDF]

Gazdasági statisztika - 2014 [PDF]

Gazdasági statisztika - 2013 [PDF]

Gazdasági statisztika - 2012 [PDF]

5. Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések

Intézményünk pályázatait megtekintheti (itt)

6. Közbeszerzések

Intézményünk közbeszerzéseinek nyilvánosságát a 2015. évi CXLIII. törvény a közbeszerzésekről 43.§ (1) bekezdése szerint teljesíti, a Közbeszerzési Hatóság által működtetett nyilvános elektronikus szerződéstárban (a továbbiakban: CoRe), valamint - ha a törvény felhatalmazása alapján alkotott jogszabály azt egyes dokumentumok, adatok tekintetében kötelezővé teszi - az EKR-ben is.
e-CoRe
EKR

Az intézmény Közbeszerzési szabályzata itt található

[ARCHÍV] - Közbeszerzési szabályzat [PDF] | Utolsó módosítás: 2022.02.07.

6.2. TIOP 224 projekt közbeszerződéses szerződései

ELŐKÉSZÍTÉS
ESZKÖZBESZERZÉS
Informatikai eszközök Betegbehívó Szerződés [PDF]
KEF I Colorspectrum [PDF]
Colorspectrum [PDF]
Delta Services Kft. [PDF]
Delta Services Kft. [PDF]
FilterMax [PDF]
FilterMax [PDF]
Fujitsu Technology Kft. [PDF]
Fujitsu Technology Kft. [PDF]
KEF II Delta Services Kft. [PDF]
Fujitsu Technology Kft. [PDF]
Fujitsu Technology Kft. [PDF]
VIR T-Systems Zrt. [PDF]
Mobiliák 1. rész Garzon Bútor Kft. [PDF]
2. rész Garzon Bútor Kft. [PDF]
Orvostechnikai eszközök 1. rész Anamed Kft. [PDF]
2. rész MedNetwork Kft. [PDF]
3. rész Euromedic Technology Kft. [PDF]
KIVITELEZÉS
Hőszer Trade Kft. [PDF]
Hőszer Trade Kft. [PDF]
Hőszer Trade Kft. [PDF]
KIVITELI TERV
MEGBÍZÁSOK
Külső minőségbiztosító Salvus Proficio [PDF]
Külső műszaki tanácsadó EMFI Unio [PDF]
Külső orvos-szakmai tanácsadó ProMenis Kft. [PDF]
Külső pénzügyi tanácsadó VASC [PDF]
Műszaki ellenőr

6.3. Fekvőbeteg szakellátó intézmények támogatására - a gazdaságilag hatékony struktúra-átalakításhoz, ehhez kapcsolódó szakmai és/vagy működési koncentrációt szolgáló fejlesztések megvalósítására kiírt ÁEEK_OEP_EMMI_2016/1 pályazat

"Konszolidációs pályázat keretében nyílászáró csere és melegvíz rendszer korszerűsítése" tárgyú közbeszerzési eljárás
Ajánlattételi felhívás és közbeszerzési dokumentumok

AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS

Műszaki leírás:
1-2_üvegfal_arazatlan ktv_1.pdf
1-2_üvegfal_arazatlan ktv_1op.pdf
1-2_üvegfal_arazatlan ktv_2.pdf
1-2_üvegfal_arazatlan ktv_2op.pdf
3_faalu_arazatlan ktv_3.pdf
3_faalu_arazatlan ktv_3op.pdf
4_melegviz_arazatlan ktv_4.pdf
4_melegviz_arazatlan ktv_4op.pdf

Bontási jegyzőkönyv:
Bontási jegyzőkönyv
Felhívott ajánlattevők
Felhívott ajánlattevők

6.4. Fekvőbeteg szakellátó intézmények támogatására - a gazdaságilag hatékony struktúra-átalakításhoz, ehhez kapcsolódó szakmai és/vagy működési koncentrációt szolgáló fejlesztések megvalósítására kiírt ÁEEK_OEP_EMMI_2016/1 pályazat II.

"Konszolidációs pályázat keretében nyílászáró csere és melegvíz rendszer korszerűsítése" tárgyú közbeszerzési eljárás
Ajánlattételi felhívás és közbeszerzési dokumentumok II.

AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS

Árazatlan költségvetés

Bontási jegyzőkönyv

Felhívott ajánlattevők

6.5. Szent Pantaleon Kórház - Rendelőintézet Dunaújváros jelenlegi informatikai rendszerével integrált betegszámla modul üzemeltetés támogatása és karbantartása, jogszabálykövetése valamint HelpDesk szolgáltatás biztosítása

Eljárást megindító felhívás és közbeszerzési dokumentumok [PDF]

Módosított eljárást megindító felhívás és közbeszerzési dokumentumok [PDF]

Vállalkozási szerződés [PDF]

6.6. Szent Pantaleon Kórház – Rendelőintézet Dunaújváros járóbeteg szakellátásának fejlesztésére építési beruházás vállalkozási szerződés keretében, 2 részajánlati körben

Eljárást megindító felhívás és közbeszerzési dokumentumok [PDF]

Közbeszerzési dokumentumok - Iratminták [PDF]

Bontási jegyzőkönyv 2018 [PDF]

Felhívott gazdasági szereplők 2018 [PDF]

6.7. Szent Pantaleon Kórház – Rendelőintézet Dunaújváros járóbeteg szakellátásának fejlesztésére építési beruházás vállalkozási szerződés keretében, 2 részajánlati körben (az előző, megegyező tárgyú eljárás eredménytelensége miatt megismételve)

Eljárást megindító felhívás és közbeszerzési dokumentumok - Felhívás [PDF]

Eljárást megindító modosított felhívás és közbeszerzési dokumentumok - Módosított felhívás [PDF]

Közbeszerzési dokumentumok - Műszaki leírás [PDF]

Módosított közbeszerzési dokumentumok - Módosított műszaki leírás [PDF]

Ajánlattételre felhívott gazdasági szereplők 2019 [PDF]

Bontási jegyzőkönyv 2019 [PDF]

7. Ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó szerződések

Szerződések 2022 [PDF]

Szerződések 2021 [PDF]

Szerződések 2020 [PDF]

Szerződések 2019 [PDF]

Szerződések 2018 [PDF]

Szerződések 2017 [PDF]

Szerződések 2016 [PDF]

Szerződések 2015 [PDF]

Szerződések 2014 [PDF]

Szerződések 2013 [PDF]