ÁLTALÁNOS KÖZZÉTÉTELI LISTA
2011. évi CXII törvény Közérdekű adatok közzététele
Közérdekű adatok közzétételi és közérdekű adatok megismerésére irányuló kérelmek intézésének belső szabályzata.
I. Szervezeti személyzeti adatok
1. Elérhetőség
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros
2400 Dunaújváros, Korányi Sándor utca 4-6.
Tel.: 06 (25) 550-550
Fax: 06 (25) 413-640
Honlap: www.pantaleon.hu
Ügyfélszolgálat (információ, szakrendelés előjegyzés):
Telefonon munkanapokon 7-18 óráig: +36 25 550-560,
személyesen az információs pultoknál (kórház, rendelőintézet, KTT) munkanapokon 7-15 óráig
Ügyfélkapcsolati vezető:
Lalák Gabriella
kommunikációs és marketing osztályvezető
telefon: +36 25 550-163,
e-mail: lalakg@pantaleon.hu
Pénztár nyitvatartási idő:
Hétfőtől csütörtökig 8:30 - 11:30 és 12:30 - 14:30
Pénteken 8:30 - 11:30 és 12:30 - 14:00
Tekintse meg osztályainkat.
Tekintse meg diagnosztikai részlegeinket.
Tekintse meg szakrendeléseinket.
2. Szervezeti felépítés
3. Vezetők és elérhetőségeik
Tekintse meg szervezeti egységeink vezetőinek elérhetőségét itt
4. Alapítványok
Kórházunk alapítványai (itt)
5. Felettes, felügyeleti törvényességi szervek
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
1. Alaptevékenységre vonatkozó szabályzat
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros -
Szervezeti és Működési Szabályzat
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros -
[ARCHÍV] - Szervezeti és Működési Szabályzat
Utolsó módosítás: 2023.01.24.
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros -
Intézményünk Alapító okirata
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros -
[ARCHÍV] - Intézményünk Alapító okirata Utolsó módosítás: 2022.08.26.
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros -
Az intézmény feladatát, hatáskörét, alaptevékenységét meghatározó jogszabályok
Tekintse meg szakrendeléseinket (itt)
2. Fizetős szolgáltatásaink
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - TÉRÍTÉSI DÍJ SZABÁLYZAT (a térítési díj ellenében igényben vehető egészségügyi szolgáltatások térítési díjairól)
[ARCHÍV] - TÉRÍTÉSI DÍJ SZABÁLYZAT [PDF] Utolsó módosítás: 2021.11.02.
Pénztár nyitvatartási idő:
Hétfőtől csütörtökig 8:30 - 11:30 és 12:30 - 14:30
Pénteken 8:30 - 11:30 és 12:30 - 14:00
3. A közfeladatot ellátó szerv által fenntartott adatbázisok, illetve nyilvántartások leíró adatai, a közfeladatot ellátó szerv által - alaptevékenysége keretében - gyűjtött és feldolgozott adatok fajtái, a hozzáférés módja, a másolatkészítés költségei
Az egészségügyi adatok nyilvántartása és annak kiadása szigorú szabályokhoz kötötten működik, a titoktartás és a betegjogok védelme érdekében.
Orvos-igazgatói titkárságon 06-25 550-300-as telefonszámon, vagy orvosigazgato@pantaleon.hu email címen, kérem egyeztessen) lehet kérni az adatok másolati példányának kiadását.
A 1997. évi CLIV tv. 24.§ előírja, hogy a beteg jogosult a rávonatkozó egészségügyi adatok megismerésére, és azokról saját költségére másolatot kaphat.
Költségek:
- oldalanként egységesen 100 Ft/oldal,
- teljes egészségügyi dokumentáció másolata 5.000,- Ft,
- CT, MR, UH, RTG felvételek CD/DVD írása 700,- Ft/db
Pénztár nyitvatartási idő:
Hétfőtől csütörtökig 8:30 - 11:30 és 12:30 - 14:30
Pénteken 8:30 - 11:30 és 12:30 - 14:00
Adatbázisok: Adatbázisok [PDF]
4. Alaptevékenységgel kapcsolatos ellenőrzések
5. Nyilvánosság, külső kommunikáció
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Információs és kommunikációs szabályzat [PDF]
[ARCHÍV] - Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Információs és kommunikációs szabályzat [PDF] | Utolsó módosítás: 2021.01.12.
6. Közérdekű adatokkal kapcsolatos statisztikai adatszolgáltatás
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Közérdekű adatmegkeresés statisztika [PDF]
7. Közérdekű adatok hasznosítása
A közfeladatot ellátó szerv kezelésében lévő közérdekű adatok felhasználására, hasznosítására vonatkozó általános szerződési feltételek - intézményünk esetében nem releváns
III. Gazdálkodási adatok
1. Éves költségvetés
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves költségvetés - 2023 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves költségvetés - 2022 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves költségvetés 1 - 2021 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves költségvetés 2 - 2020 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves költségvetés 1 - 2020 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves költségvetés 2 - 2019 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves költségvetés 1 - 2019 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Költségvetés - 2018 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Költségvetés - 2017 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Költségvetés - 2016 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Költségvetés - 2015 [PDF]
2. Éves költségvetési beszámoló
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2021 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2020 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2019 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2018 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2017 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2016 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2015 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2014 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2013 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros - Éves Beszámoló - 2012 [PDF]
3. Foglalkoztatottak létszámadatai, személyi juttatásai
Engedélyezett létszám munkaköri csoportonként:
- Orvos: 135
- Egyéb egyetemi: 11
- Szakdolgozó: 619
- Ügyviteli: 90
- Fizikai: 98
- Összesen: 953
Személyi juttatások
4. Gazdasági statisztika
Gazdasági statisztika - 2021 [PDF]
Gazdasági statisztika - 2020 [PDF]
Gazdasági statisztika - 2019 [PDF]
Gazdasági statisztika - 2018 [PDF]
Gazdasági statisztika - 2017 [PDF]
Gazdasági statisztika - 2016 [PDF]
Gazdasági statisztika - 2015 [PDF]
Gazdasági statisztika - 2014 [PDF]
Gazdasági statisztika - 2013 [PDF]
Gazdasági statisztika - 2012 [PDF]
5. Európai Unió támogatásával megvalósuló fejlesztések
Intézményünk pályázatait megtekintheti (itt)
6. Közbeszerzések
Intézményünk közbeszerzéseinek nyilvánosságát a 2015. évi CXLIII. törvény a közbeszerzésekről 43.§ (1) bekezdése szerint teljesíti, a Közbeszerzési Hatóság által működtetett nyilvános elektronikus szerződéstárban (a továbbiakban: CoRe), valamint - ha a törvény felhatalmazása alapján alkotott jogszabály azt egyes dokumentumok, adatok tekintetében kötelezővé teszi - az EKR-ben is.
e-CoRe
EKR
Az intézmény Közbeszerzési szabályzata itt található
[ARCHÍV] - Közbeszerzési szabályzat [PDF] | Utolsó módosítás: 2022.02.07.6.1. Éves közbeszerzési terv
2022. évi közbeszerzési terv 1. sz. módosítás [PDF]
2022. évi közbeszerzési terv [PDF]
2022. évi közbeszerzési terv [PDF]
2021. évi közbeszerzési terv 3. sz. módosítás [PDF]
2021. évi közbeszerzési terv 2. sz. módosítás [PDF]
2021. évi közbeszerzési terv 1. sz. módosítás [PDF]
2021. évi közbeszerzési terv [PDF]
2020. évi közbeszerzési terv [PDF]
2019. évi közbeszerzési terv 1. sz. módosítás [PDF]
2019. évi közbeszerzési terv [PDF]
2018. évi közbeszerzési tervmódosítás 5. [PDF]
2018. évi közbeszerzési tervmódosítás 4. [PDF]
2018. évi közbeszerzési tervmódosítás 3. [PDF]
6.2. TIOP 224 projekt közbeszerződéses szerződései
ELŐKÉSZÍTÉS | |||
ESZKÖZBESZERZÉS | |||
Informatikai eszközök | Betegbehívó | Szerződés | [PDF] |
KEF I | Colorspectrum | [PDF] | |
Colorspectrum | [PDF] | ||
Delta Services Kft. | [PDF] | ||
Delta Services Kft. | [PDF] | ||
FilterMax | [PDF] | ||
FilterMax | [PDF] | ||
Fujitsu Technology Kft. | [PDF] | ||
Fujitsu Technology Kft. | [PDF] | ||
KEF II | Delta Services Kft. | [PDF] | |
Fujitsu Technology Kft. | [PDF] | ||
Fujitsu Technology Kft. | [PDF] | ||
VIR | T-Systems Zrt. | [PDF] | |
Mobiliák | 1. rész | Garzon Bútor Kft. | [PDF] |
2. rész | Garzon Bútor Kft. | [PDF] | |
Orvostechnikai eszközök | 1. rész | Anamed Kft. | [PDF] |
2. rész | MedNetwork Kft. | [PDF] | |
3. rész | Euromedic Technology Kft. | [PDF] | |
KIVITELEZÉS | |||
Hőszer Trade Kft. | [PDF] | ||
Hőszer Trade Kft. | [PDF] | ||
Hőszer Trade Kft. | [PDF] | ||
KIVITELI TERV | |||
MEGBÍZÁSOK | |||
Külső minőségbiztosító | Salvus Proficio | [PDF] | |
Külső műszaki tanácsadó | EMFI Unio | [PDF] | |
Külső orvos-szakmai tanácsadó | ProMenis Kft. | [PDF] | |
Külső pénzügyi tanácsadó | VASC | [PDF] | |
Műszaki ellenőr |
6.3. Fekvőbeteg szakellátó intézmények támogatására - a gazdaságilag hatékony struktúra-átalakításhoz, ehhez kapcsolódó szakmai és/vagy működési koncentrációt szolgáló fejlesztések megvalósítására kiírt ÁEEK_OEP_EMMI_2016/1 pályazat
"Konszolidációs pályázat keretében nyílászáró csere és melegvíz rendszer korszerűsítése" tárgyú közbeszerzési eljárás
Ajánlattételi felhívás és közbeszerzési dokumentumok
Műszaki leírás:
1-2_üvegfal_arazatlan ktv_1.pdf
1-2_üvegfal_arazatlan ktv_1op.pdf
1-2_üvegfal_arazatlan ktv_2.pdf
1-2_üvegfal_arazatlan ktv_2op.pdf
3_faalu_arazatlan ktv_3.pdf
3_faalu_arazatlan ktv_3op.pdf
4_melegviz_arazatlan ktv_4.pdf
4_melegviz_arazatlan ktv_4op.pdf
Bontási jegyzőkönyv:
Bontási jegyzőkönyv
Felhívott ajánlattevők
Felhívott ajánlattevők
6.4. Fekvőbeteg szakellátó intézmények támogatására - a gazdaságilag hatékony struktúra-átalakításhoz, ehhez kapcsolódó szakmai és/vagy működési koncentrációt szolgáló fejlesztések megvalósítására kiírt ÁEEK_OEP_EMMI_2016/1 pályazat II.
"Konszolidációs pályázat keretében nyílászáró csere és melegvíz rendszer korszerűsítése" tárgyú közbeszerzési eljárás
Ajánlattételi felhívás és közbeszerzési dokumentumok II.
6.5. Szent Pantaleon Kórház - Rendelőintézet Dunaújváros jelenlegi informatikai rendszerével integrált betegszámla modul üzemeltetés támogatása és karbantartása, jogszabálykövetése valamint HelpDesk szolgáltatás biztosítása
Eljárást megindító felhívás és közbeszerzési dokumentumok [PDF]
Módosított eljárást megindító felhívás és közbeszerzési dokumentumok [PDF]
Vállalkozási szerződés [PDF]
6.6. Szent Pantaleon Kórház – Rendelőintézet Dunaújváros járóbeteg szakellátásának fejlesztésére építési beruházás vállalkozási szerződés keretében, 2 részajánlati körben
Eljárást megindító felhívás és közbeszerzési dokumentumok [PDF]
Közbeszerzési dokumentumok - Iratminták [PDF]
Bontási jegyzőkönyv 2018 [PDF]
Felhívott gazdasági szereplők 2018 [PDF]
6.7. Szent Pantaleon Kórház – Rendelőintézet Dunaújváros járóbeteg szakellátásának fejlesztésére építési beruházás vállalkozási szerződés keretében, 2 részajánlati körben (az előző, megegyező tárgyú eljárás eredménytelensége miatt megismételve)
Eljárást megindító felhívás és közbeszerzési dokumentumok - Felhívás [PDF]
Eljárást megindító modosított felhívás és közbeszerzési dokumentumok - Módosított felhívás [PDF]
Közbeszerzési dokumentumok - Műszaki leírás [PDF]
Módosított közbeszerzési dokumentumok - Módosított műszaki leírás [PDF]
Ajánlattételre felhívott gazdasági szereplők 2019 [PDF]
Bontási jegyzőkönyv 2019 [PDF]
7. Ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó szerződések
Szerződések 2022 [PDF]
Szerződések 2021 [PDF]
Szerződések 2020 [PDF]
Szerződések 2019 [PDF]
Szerződések 2018 [PDF]
Szerződések 2017 [PDF]
Szerződések 2016 [PDF]
Szerződések 2015 [PDF]
Szerződések 2014 [PDF]
Szerződések 2013 [PDF]