Az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény alapján.
I. Szervezeti személyzeti adatok
Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet
2400 Dunaújváros, Korányi Sándor utca 4-6.
Tel.: 06 (25) 550-550
E-mail: kommunikacio@pantaleon.hu
Honlap: www.pantaleon.hu
Ügyfélszolgálat (információ, szakrendelés előjegyzés):
Telefonon munkanapokon 7-18 óráig: +36 25 550-560,
személyesen az információs pultoknál (kórház, rendelőintézet, KTT) munkanapokon 7-15 óráig

Tekintse meg osztályainkat.
Tekintse meg diagnosztikai részlegeinket.
Tekintse meg szakrendeléseinket.
Tekintse meg szervezeti egységeink vezetőinek elérhetőségét itt [PDF].
Ügyfélfogadási rend: munkanapokon 9-11 óra között
Ügyfélkapcsolati vezető:
Lalák Gabriella
kommunikációs és marketing osztályvezető
telefon: +36 25 550-163, +36 25 550-239
e-mail: lalakg@pantaleon.hu
nem releváns
nem releváns
nem releváns
Nem releváns.
Kórházunk egyéb alapítványai (itt)
nem releváns
nem releváns
II. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok
Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet –
Adatvédelmi szabályzat
Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet –
[ARCHÍV] – Adatvédelmi szabályzat
Utolsó módosítás: 2023.05.18.
Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet –
Szervezeti és Működési Szabályzat
Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet –
[ARCHÍV] – Szervezeti és Működési Szabályzat
Utolsó módosítás: 2025.06.06.
Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet –
Intézményünk Alapító okirata
Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet –
[ARCHÍV] – Intézményünk Alapító okirata Utolsó módosítás: 2023.04.21.
Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet –
Az intézmény feladatát, hatáskörét, alaptevékenységét meghatározó jogszabályok
Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet
2400 Dunaújváros, Korányi Sándor utca 4-6.
Tel.: 06 (25) 550-550
E-mail: kommunikacio@pantaleon.hu
Honlap: www.pantaleon.hu
Nem releváns
Nem releváns
Nem releváns
Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet – TÉRÍTÉSI DÍJ SZABÁLYZAT [PDF] (a térítési díj ellenében igényben vehető egészségügyi szolgáltatások térítési díjairól)
[ARCHÍV] – TÉRÍTÉSI DÍJ SZABÁLYZAT [PDF] Utolsó módosítás: 2023.02.24.
A pénztár aktuális nyitvatartási ideje megtekinthető ITT!
Az egészségügyi adatok nyilvántartása és annak kiadása szigorú szabályokhoz kötötten működik, a titoktartás és a betegjogok védelme érdekében. Egészségügyi dokumentáció másolat kiadásának feltételeit kórházunk, a Térítési Díj Szabályzatban szabályozza.
Bővebb felvilágosítás az orvosigazgatói titkárságon a 06 25 550 300-as telefonszámon kérhető, illetve az adatok másolati példányának kiadását az orvosigazgato@pantaleon.hu e-mail-címen vagy személyesen az orvosigazgatóságon lehet kérni. Az adatigényléshez szükséges űrlap itt érhető el.
Költségek:
- oldalanként egységesen 100 Ft/oldal,
- teljes egészségügyi dokumentáció másolata 5.000,- Ft,
- CT, MR, UH, RTG felvételek CD/DVD írása 700,- Ft/db
A Pénztár aktuális nyitvatartási ideje megtekinthető ITT!
Adatbázisok: Adatbázisok [PDF]
Nem releváns
Nem releváns
Nem releváns
Tekintse meg legfrissebb Híreinket és Álláshirdetéseinket.
Tekintse meg álláshirdetéseinket!
Intézményünk pályázatait megtekintheti (itt)
vagy a Közérdekű adatok – általános közzétételi lista – III. Gazdálkodási adatok 7. pontjában.
Intézményünk közbeszerzéseinek nyilvánosságát a 2015. évi CXLIII. törvény a közbeszerzésekről 43.§ (1) bekezdése szerint teljesíti, a Közbeszerzési Hatóság által működtetett nyilvános elektronikus szerződéstárban (a továbbiakban: CoRe), valamint – ha a törvény felhatalmazása alapján alkotott jogszabály azt egyes dokumentumok, adatok tekintetében kötelezővé teszi – az EKR-ben is.
e-CoRe
EKR
Az intézmény Közbeszerzési szabályzata itt található [PDF]
[ARCHÍV] – Közbeszerzési szabályzat [PDF] | Utolsó módosítás: 2022.02.07.
további adatokat talál a Közérdekű adatok – általános közzétételi lista – III. Gazdálkodási adatok 8. pontjában.
Nem releváns
Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet – Statisztika [PDF]
Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet – Éves jelentések
2024. évi jelentés (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság)
2023. évi jelentés (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság)
Nem releváns
Nem releváns
Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet –
Általános és különös közzétételi listája [PDF]
Nem releváns
Nem releváns
Nem releváns
Nem releváns
Nem releváns
Nem releváns
Nem releváns
III. Gazdálkodási adatok
Éves költségvetések
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves költségvetés – 2025 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves költségvetés – 2024 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves költségvetés – 2023 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves költségvetés – 2022 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves költségvetés 1 – 2021 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves költségvetés 2 – 2020 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves költségvetés 1 – 2020 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves költségvetés 2 – 2019 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves költségvetés 1 – 2019 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Költségvetés – 2018 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Költségvetés – 2017 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Költségvetés – 2016 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Költségvetés – 2015 [PDF]
Éves költségvetési beszámolók
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Beszámoló – 2023 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Beszámoló – 2022 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Beszámoló – 2021 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Beszámoló – 2020 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Beszámoló – 2019 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Beszámoló – 2018 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Beszámoló – 2017 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Beszámoló – 2016 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Beszámoló – 2015 [PDF]
Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézet Dunaújváros – Éves Beszámoló – 2014 [PDF]
Gazdasági statisztikák
Gazdasági statisztika – 2023 [PDF]
Gazdasági statisztika – 2022 [PDF]
Gazdasági statisztika – 2021 [PDF]
Gazdasági statisztika – 2020 [PDF]
Gazdasági statisztika – 2019 [PDF]
Gazdasági statisztika – 2018 [PDF]
Gazdasági statisztika – 2017 [PDF]
Gazdasági statisztika – 2016 [PDF]
Gazdasági statisztika – 2015 [PDF]
Gazdasági statisztika – 2014 [PDF]
Betöltött létszám munkaköri csoportonként:
- Orvos: 140
- Egyéb egyetemi: 12
- Szakdolgozó: 632
- Ügyviteli: 73
- Fizikai: 23
- Összesen: 880
Személyi juttatások
A közzétételt az intézmény a Központi Információs Közadat-nyilvántartás felületén teljesíti.
Link: https://kif.gov.hu/
A közzétételt az intézmény a Központi Információs Közadat-nyilvántartás felületén teljesíti.
Link: https://kif.gov.hu/
Ötmillió forintot elérő vagy azt meghaladó szerződések archívuma:
Szerződések 2022 [PDF]
Szerződések 2021 [PDF]
Szerződések 2020 [PDF]
Szerződések 2019 [PDF]
Szerződések 2018 [PDF]
Szerződések 2017 [PDF]
Nem releváns
A közzétételt az intézmény a Központi Információs Közadat-nyilvántartás felületén teljesíti:
Link: https://kif.gov.hu/
ntézményünk közbeszerzéseinek nyilvánosságát a 2015. évi CXLIII. törvény a közbeszerzésekről 43.§ (1) bekezdése szerint teljesíti, a Közbeszerzési Hatóság által működtetett nyilvános elektronikus szerződéstárban (a továbbiakban: CoRe), valamint – ha a törvény felhatalmazása alapján alkotott jogszabály azt egyes dokumentumok, adatok tekintetében kötelezővé teszi – az EKR-ben is.
e-CoRe
EKR
Az intézmény Közbeszerzési szabályzata itt található [PDF]
[ARCHÍV] – Közbeszerzési szabályzat [PDF] | Utolsó módosítás: 2024.04.02.
2025. évi közbeszerzési terv 1. sz. módosítás [PDF]
2025. évi közbeszerzési terv [PDF]
2024. évi közbeszerzési terv [PDF]
2023. évi közbeszerzési terv [PDF]
2022. évi közbeszerzési terv 1. sz. módosítás [PDF]
2022. évi közbeszerzési terv [PDF]
2022. évi közbeszerzési terv [PDF]
2021. évi közbeszerzési terv 3. sz. módosítás [PDF]
2021. évi közbeszerzési terv 2. sz. módosítás [PDF]
2021. évi közbeszerzési terv 1. sz. módosítás [PDF]
2021. évi közbeszerzési terv [PDF]
2020. évi közbeszerzési terv [PDF]
2019. évi közbeszerzési terv 1. sz. módosítás [PDF]
2019. évi közbeszerzési terv [PDF]
2018. évi közbeszerzési tervmódosítás 5. [PDF]
2018. évi közbeszerzési tervmódosítás 4. [PDF]
2018. évi közbeszerzési tervmódosítás 3. [PDF]
ELŐKÉSZÍTÉS | |||
ESZKÖZBESZERZÉS | |||
Informatikai eszközök | Betegbehívó | Szerződés | [PDF] |
KEF I | Colorspectrum | [PDF] | |
Colorspectrum | [PDF] | ||
Delta Services Kft. | [PDF] | ||
Delta Services Kft. | [PDF] | ||
FilterMax | [PDF] | ||
FilterMax | [PDF] | ||
Fujitsu Technology Kft. | [PDF] | ||
Fujitsu Technology Kft. | [PDF] | ||
KEF II | Delta Services Kft. | [PDF] | |
Fujitsu Technology Kft. | [PDF] | ||
Fujitsu Technology Kft. | [PDF] | ||
VIR | T-Systems Zrt. | [PDF] | |
Mobiliák | 1. rész | Garzon Bútor Kft. | [PDF] |
2. rész | Garzon Bútor Kft. | [PDF] | |
Orvostechnikai eszközök | 1. rész | Anamed Kft. | [PDF] |
2. rész | MedNetwork Kft. | [PDF] | |
3. rész | Euromedic Technology Kft. | [PDF] | |
KIVITELEZÉS | |||
Hőszer Trade Kft. | [PDF] | ||
Hőszer Trade Kft. | [PDF] | ||
Hőszer Trade Kft. | [PDF] | ||
KIVITELI TERV | |||
MEGBÍZÁSOK | |||
Külső minőségbiztosító | Salvus Proficio | [PDF] | |
Külső műszaki tanácsadó | EMFI Unio | [PDF] | |
Külső orvos-szakmai tanácsadó | ProMenis Kft. | [PDF] | |
Külső pénzügyi tanácsadó | VASC | [PDF] | |
Műszaki ellenőr |
„Konszolidációs pályázat keretében nyílászáró csere és melegvíz rendszer korszerűsítése” tárgyú közbeszerzési eljárás
Ajánlattételi felhívás és közbeszerzési dokumentumok
Műszaki leírás:
1-2_üvegfal_arazatlan ktv_1.pdf
1-2_üvegfal_arazatlan ktv_1op.pdf
1-2_üvegfal_arazatlan ktv_2.pdf
1-2_üvegfal_arazatlan ktv_2op.pdf
3_faalu_arazatlan ktv_3.pdf
3_faalu_arazatlan ktv_3op.pdf
4_melegviz_arazatlan ktv_4.pdf
4_melegviz_arazatlan ktv_4op.pdf
Bontási jegyzőkönyv:
Bontási jegyzőkönyv
Felhívott ajánlattevők
Felhívott ajánlattevők
„Konszolidációs pályázat keretében nyílászáró csere és melegvíz rendszer korszerűsítése” tárgyú közbeszerzési eljárás
Ajánlattételi felhívás és közbeszerzési dokumentumok II.
Eljárást megindító felhívás és közbeszerzési dokumentumok [PDF]
Módosított eljárást megindító felhívás és közbeszerzési dokumentumok [PDF]
Vállalkozási szerződés [PDF]
Eljárást megindító felhívás és közbeszerzési dokumentumok [PDF]
Közbeszerzési dokumentumok – Iratminták [PDF]
Bontási jegyzőkönyv 2018 [PDF]
Felhívott gazdasági szereplők 2018 [PDF]
Eljárást megindító felhívás és közbeszerzési dokumentumok – Felhívás [PDF]
Eljárást megindító módosított felhívás és közbeszerzési dokumentumok – Módosított felhívás [PDF]
Közbeszerzési dokumentumok – Műszaki leírás [PDF]
Módosított közbeszerzési dokumentumok – Módosított műszaki leírás [PDF]
Ajánlattételre felhívott gazdasági szereplők 2019 [PDF]
Bontási jegyzőkönyv 2019 [PDF]
Intézkedési terv [PDF]