Tisztelt Betegeink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2024. július 1. napjától elérhetővé vált a lakosság számára a digitális időpontfoglaló rendszer használata az EESZT Lakossági Portálon, valamint az EgészségAblak alkalmazáson keresztül az egészségügyi szolgáltató által megjelölt szakrendelések esetében.
Kérjük, amennyiben él a digitális időpontfoglalás lehetőségével, azonban a foglalt időpontban bármely okból nem tud megjelenni, szíveskedjen kellő időben módosítani vagy törölni a foglalt időpontját, ezáltal segítve betegtársait a felszabaduló időpontok kihasználásában.

A foglalt időpontok (vizsgálati időpontok és annak részletei) az EgészségAblak mobilalkalmazás Naptár és Időpontok menüpontjaiban is láthatóvá válnak.
Amennyiben a bejegyzett időpont akadályoztatás, vagy egyéb ok kapcsán mégsem megfelelő- a három pontra történő kattintással – a Műveletek menüpont alatt lehetőség van az időpont módosítására vagy törlésére.
Köszönjük, hogy gondol betegtársaira, és akadályoztatása esetén igénybe veszi a digitális időpontfoglalás módosítási, törlési lehetőségeit.
Amennyiben az időpontot nem az EESZT rendszerein vagy az EgészségAblakon keresztül, hanem közvetlenül a Dunaújvárosi Szent Pantaleon Kórház-Rendelőintézeten keresztül vagy az országos 1812-es egészségvonalon foglalta, kérjük, ebben az esetben is mondja le időben az időpontját, ha nem tud megjelenni.
Ezt megteheti az alábbi módokon:
🔹Személyesen az információs pultoknál
🔹Telefonon: +36 25 550-560 munkanapokon hétfőtől csütörtökig 7-18-ig, pénteken 7-16 óráig
🔹Emailben: elojegyzes@pantaleon.hu
🔹1812-es Egészségvonalon
🔹EESZT Lakossági Portál és EgészségAblak
További információk az időpontfoglalási rendszerekről az EESZT Lakossági Portálon és az EgészségAblak alkalmazáson keresztül az alábbi linken érhetők el